Thursday, January 10, 2013

K a W a N

aku tetap aku  ,
dan diri ini adalah aku ,
xkan jadi seperti yang lain ,
xkan sama seperti yang lain.

kau benci atau kau suka ,
tetap begini jua lah aku ,
aku x pernah peduli ,
pada yang x peduli tentang aku  ,
siapa engkau siapa aku ,
kita sama tahu ,
kita sama pasti tiada ragu .

kau x suka aku ,
mungkin juga kerana aku x suka kau  ,
tapi mungkin juga kita kawan . 
kau suka aku mungkin juga aku suka kau
tapi mungkin juga kita menjadi lawan .
kau benci aku tapi aku suka kau ,
mungkinkah kita berkawan ?
aku benci kau mungkin kau x benci aku ,
mungkinkah kita tidak akan berkawan ?

jangan kawan menjadi lawan ,
jangan lawan terus berlawan ,
kerna pasti tiada yang sudah ,
kerna pasti tiada yang indah ,


# P/s : Aku menulis apa yang terbuku di hati tercatat di minda. Pada yang faham pasti tahu apa yang ingin aku sampaikan . Kadang kala sesuatu terluah tanpa kita sedar . Kita insan yang terlahir sempurna dari kejadian tapi mungkin kita x sempurna dari sisi lainnya . Belajarlah menerima diri sendiri kerana jika masih tiada yang suka kita masih merasa bahagia .



No comments:

Post a Comment