Sunday, August 19, 2012

LePAs GerAM !!!

Assalamualaikum  ...

Kalau aku nak marah boleh x ???!!! Aku tengah marah sangat nie ... Sakit ati sangatttttt !!!! Marah bukan pasal apa tapi pasal xleh nak update gambar !!!!!!!!! Geram sangat sampai rasa nak banting je pc nie buang kat sungai jadikan tukun ... Boleh x ??? Haisshhhh geramnyerrr !!!! Dah la tengah bernafsu nak update gambar tetiba lak xleh pc buat hal cam taik !!! Ayat xleh belah ... bernafsu nak update gambar tu , kau hade ???  hahahaha .... Walaupun kepada sesetengah orang gambar tu macam x berapa nak best untuk diupdatekan , maklum la x pro amik gambar tapi aku punya suka la kan ??? hehehe .... Blog aku !!! Xde la ... hihihihi .... Kebanyakkan tu just gambar resepi2 yang aku masak la & aku nak update gambar tu pasal nak syer segala resepi2 aku tu dengan korang2 semua ... huhuhu ... Tapi nak buat macamana kan ... x dapek la den kongsikan .. huhuhu ... Xpe2 simpan je dulu gambar tu nanti da ok aku hapdate k .... ( ayat nak sejukkan ati aku je tu )

Sejak xleh nak hapdate gambar nie aku jadi macam xde semangat nak buka blog aku nie   ... hurmmmm ... bakal bersawang la blog aku nie nanti kan ??? kehkehkeh !!!!  Ahhhhhhhhhhhhh lantak la ... kita menulis je la yek  ... hehehe ...  Yahoooo !!!! Esok da raya !!! esok da raya !!! Selamat tinggal Ramdhan & semoga berjumpa kembali di tahun hadapan .  Alhamdulillah segala persiapan menyambut syawal dah pun selesai semuanya & yang terpenting pun persiapan untuk anak2 la terutama untuk anak sulung aku coz dia da berjaya puasa penuh  . Walaupun begitu rumah aku x siap kemas lagi ... huhuhu ... Almaklum la aku keje malam nie so esok pagi la pas balik keje aku kemas semuanya ... Bukan xnak kemas awal2 tapi malas coz kemas2 kang comot balik lagi2 kalau myluv hubby yang kat umah ... hihihi ... paham2 je la ye anda2 semua kalau laki yang jaga umah .... hahahaha !!!

Sekarang nie mata aku rasa mengantuk sangat rasa macam nak terlekat da ... Sape ada lidi ??? Aku nak buat sengkang mata aku nie ... hahaha !!!  Sudah la mata ngantuk , badan lak letih gila tahap gaban ... Penat sangat !!!!!!!!!!!! massage please !!! Mana xnya penat , tadi pas balik keje pagi sampai2 je rumah terus ke dapur masak . Eleh macam sebelum2 nie balik umah x masak ??? Memang la masak tapi ari nie masak untuk hidangan sok nak raya !!!!!!!!!!! Tu yang penat gila tu ... Sebenarnya kan aku xdela masak heavy sangat .. just masak rendang ayam , sambal kacang dengan puding roti ... Eh2 !!! lupa lak aku masak nasi himpit sekali . Yang lain2 tu macam ayam masak merah dengan sayur lodeh , aku plan nak masak esok pagi je coz takut malam nie basi lak ... huhuhu ... Sebenarnya aku jadi tambah penat bila tengok rumah yang aku kemas cantik2 jadi bersepah macam tongkang pecah ... Geram sangat !!!!!!!!!!! Nak marah da selalu da marah tapi x masuk otak pun ... Nak marah anak2 x guna coz anak2 mana tau apa2 kan ???  Last2 aku yang sakit hati sendiri . Mana x hangin ... pagi tadi aku pegi keje tinggal umah macam kondo , kemas je ... Sekali balik keje petang tengok umah bersepah terus rasa kecewa macam apa yang aku kemas tu jadi sia2 jerk ... huhuhu ... Sedey sangat !!! 

Esok da raya & dikesempatan yang ada nie aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri , maafkan zahir & batin sekiranya selama nie ada tulisan2 aku yang menyakitkan hati korang @ menyinggung perasaan korang , maaf la ye  .... Sila2 la jemput datang ke rumah tapi tahun nie aku x buat rumah terbuka kot but pintu rumah aku sentiasa terbuka jikalau ada yang nak datang beraya ...Datang jangan x datang ...  hihihi ... 

Sekian nukilan lepas geram ku ...

- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment