Monday, December 20, 2010

Ronda2 with family

dah ada gaya pilot nie ... mimik muka tu mcm dah expert jek anak ibu nie

ada seat utk duduk tapi kaki x smpi so kenalah berdiri ...
pandu hati2 mia ...

sempat jugak mia jeling2 pakwe ensem yg lalu sebelah dia ...hehehe
hai pakwe nk tumpang ke ?
byr dulu rm 2 ....
kusyuk mia dgr muzik ...
mcm gaya nk start enjin kapal pun ada gak ...
ada ciri2 pilot nie suatu ari nanti
hemmmmmm ...

nie pic naik kete kenit dgn kakak
tapi kakak tu lebih2 excited ...

serius betul muka yana
nape tu ??? kete xleh nk start ker ???

pandang kiri pandang kanan ...lalalala
kete ku warna merah ....

anak2 aku kalau bab naik menatang nie memang no 1 ..
sampai kering siling aku dikerjakan ...
yg penting happyyyyy ...


* masa nie kitorg sefamily jln2 kat alamanda ... ramai jugak umat petang tu kat alamanda . Kitorg sampai pun dah pkl 6 ptg . Mula tu planning nk pergi jusco bukit tinggi tapi cancel last minute pasal myhubby cakap da petang sangat , kang takut sangkut kat jem lak ... Paham2 jelah jln kat banting tu ... sempit ya amat pastu lori jgn ckp la pg ptg siang mlm ada ....
Lepas puas si yana tu main2 kitorg pun pergi la mkn kat food court . Myhubby kata dah bosan la asik makan McD dgn KFC jek tiap kali kitorg kuar . Myhubby order mee soto & aku order kue teow cantonis ... air pilihan myhubby lak jus tembikai & aku lak terpaksa minum lime jus pasal budak kat kaunter air tu pekak badak kot . Aku minta order orange jus tapi dibaginya aku lime jus ... malas lak aku nk ckp byk kang x pasal2 aku lak yg hilang mood . Nasib baik la kue teow cantonis tu sedap & menyelerakan , kalau x hishhhh .... mau aku naik angin . Yana syer jek makan dgn aku & aku ada orderkan dia buah betik pasal aku tau dia suka makan betik ...

Pas siap makan kitorg ronda2 jap melayankan yana la . Tgk jam dah dekat pkl 8.3o mlm so kitorg pun gerak la pulang ... hehehe . Tapi tulah myhubby tiba2 lak dia ajak lepak lak dataran nilai . Hummmm ... ikut jelah . Sampai kat dataran dlm pkl 9.30 mlm terus cari port nk duduk . Yana la org yg paling huppy pasal dpt main buaian . Mklm le kat umah xde .... Agaknya da boring kot main buaian , apa lagi yana nie kalau x minta ayah dia belikan mainan . Last2 ayah pun kalah dgn pujukan anak & dibelikan juga pistol buih belon ... hehehe terbang rm15 . Main punya main , tgk2 jam dah pkl 11 mlm so aku pun pujuklah yana balik . Nasib baik nk diajak balik kalau tidak mau aku sekeluarga berkhemah kat dataran tu .

Masa dlm perjalanan balik mia dah tertido da kat pangkuan aku tapi si yana masih lg leka bermain pistol buih walaupun mata tu dah nampak kuyu sangat . Myhubby kata biarkan jek ... kang ditegah2 mengamuk lak . At last ktorg pun sampai la rumah dlm pkl 11.30 mlm .


No comments:

Post a Comment