Saturday, July 5, 2014

i'M BaCK !!!

 
 
 
 
Lama da x meng'update' ... Jenguk pun tidak tapi arini jari jemari rasa rindu untuk menaip . Sudah terlalu lama kutinggalkan blog nie tanpa sebarang khabar ... hihihi ... Ayat x boleh blah !!! Sebelum beberapa minggu bersalin memang aku xde mood langsung nak mengupdate apa2 ditambah pulak dengan pelbagai permasalahan yang datang , membuatkan aku xde semangat . Tambah pulak bila terasa macam ilang arah tuju buat seketika ... hehehe ... Ini betul punya luah perasaan nie ... hahahaha ...
 
Kini aku kembali !!! Agak2 akan menyepi lagi x ??? hahaha !!! Tu tengok keadaan la ... hihi ... What ever it is ... I still love my blog . It like my lifetime dairy . Walau tidak semua mampu aku kongsikan tapi still aku masih gembira kerana masih ada tempat untuk aku menulis .
 
Till then ... Bye !!! Have a good life guys . By the way , selamat bersahur !!! Da hari ke-7 pose da kan ??? Tingkatkan amalan di bulan yg mulia nie .... muaaahhhhhh !!!!
 
-WASSALAM-   

No comments:

Post a Comment