Thursday, December 24, 2009

Hari yang penat ....

hari nie pepagi dah bangun pasal nak pergi check up kat hospital putrajaya . pastu petang kena ot lak . harap-harap la aku larat . ramai gak orang yg wat check up ari nie . siap check up pukul 12.30 so aku cakap kat hubby hantar terus ke airport coz aku malas nak balik rumah ... sebelum tu kena pergi makan dulu . maklum le dah time isi perut ...huhuhu ...

sampai airport dalam pukul 1.15 tghari . tido jap sementara tunggu pukul 3 ptg . kerja ari ni dengan lili dan kak ain . ok la tu ... pas habis briefing terus masuk kaunter . hari nie tak ramai orang tapi still orang yg bertanya ni banyak yang menyakitkan hati dan jiwa aku . lama-lama boleh jadi sewel takpun boleh jadi tak betul . mintak jauh la selisih malaikat 44 . maklum le aku nie mengandung .

tadi aku pergi check up bulanan orang mengandung . alhamdullillah kandungan aku ok , sekarang nie dah berusia 31 minggu . doktor scan coz aku nak tahu baby apa and again baby girl...... melepas hasrat aku nak baby boy .... huhuhu . tapi takpelah yng penting baby tu nanti sihat sempurna dan comel macam kakak dia . hubby aku pun tak kisah coz niekan anak dia . lelaki ke perempuan ke yang penting inilah dia tanda kasih sayang antara kami berdua . hmmmm ............... agak-agak nak letak nama apa ek ???? nanti la pikir coz sekarang ni pikiran tengah kat tempat kerja .

ok lah setakat nie saje aku berceloteh sok sambung lagi .... insya-Allah . actually aku tak tau dah nak tulis apa , maklum le tengah kerja kan .....




No comments:

Post a Comment