Sunday, January 10, 2010

coretan hari ini ...

aduhai la mata time nie pulak baru nak ngantuk , tadi time rehat takleh tido lak . cam hampeh je .... adalah 1 jam lebih aku dok terpusing sana terpusing sini nak lelapkan mata tapi takleh gak . harap-haraplah pax tak ramai pagi nie . tau-tau jelah pax kat lcct nie , macam-macam karenah ...huhuhuhu.... dah le hari nie 1 hari aku dok kat airport nie , maklum le keje pagi sambung ke malam . airportku rumahku ... hahaha .....

untuk hari nie takde apa yang menarik berlaku dalam hidup aku , semuanya sama jek macam semalam dan kelmarin cuma bezanyer semalam dan kelmarin aku tido kat umah . hmmm... bosannyer pagi nie , napelah lambat sangat jam nie kul 8 , tak sabar nak balik umah . maklum le 1 hari tak jumpe anak dan hubby , tadi pun call kejap je . ntah apa yang anak aku buat 1 hari nie dalam jagaan hubby aku .

hari nie aku transit kat airport dengan lili , biasalah coz lili umah dia jauh nun di damansara nu . aku nie umah dekat je tapi transit coz malas nak balik . kalau balik pun brape jam jek kat umah , baik aku lepak je kat airport . dapat le aku tido dalam 2 jam setengah pastu dalam kul 6.45 ptg bangun jap solat asar then sambung tido balik . setengah jam kendian bangun balik solat magrib pastu mandi . pas mandi pergi makan jap dengan lili kat food garden . aku makan soto lili makan bubur nasi , kira sedap jugalah soto dia . pas makan terus masuk kaunter , mulalah keje balik sampai sok pagi kul 8 pg .


sekian majulah airport untuk semua ...kahakahkah ..........................

No comments:

Post a Comment